top of page

Pazarlama alanında başarılı olmak için sadece ürünü çok iyi bilmek ya da pazarı tanımak yeterli değildir. Bu bilgilerin yanı sıra pazarlama davranışını tamamlayan temel beceri ve tutum da son derece önemlidir. Bu beceri ve tutuma sahip olmak, pazarlama kampanyalarını daha etkili bir şekilde yönetme ve şirketin büyümesine katkıda bulunma konusunda büyük bir avantaj sağlayacaktır.

 

Kazanımlar

  • Planlama, strateji geliştirme ve uygulama konusunda gelişim sağlama,

  • Hedef kitleyle daha etkili iletişim kurma ve kampanya oluşturma tekniklerini öğrenme,

  • Yaratıcı düşünme becerisi ile müşterilerin ilgisini çekebilecek unsurlara yönelmeyi sağlamak,

  • Empati, aktif dinleme ve geri bildirim becerilerinde farkındalık yaratarak ihtiyacı anlama ve güven vermeyi sağlamak,

  • Şirketin markasını etkili bir şekilde temsil etme ve marka bilincini artırma ,

  • Çözüm odaklı yaklaşım sayesinde sorunları tanıma ve etkili çözümler bulma becerisi,

  • Hitabet ve etkili sunum tekniklerini öğrenme ve uygulayabilme,

bottom of page