top of page

Liderlik kurumların verimliliÄŸinin artırılması noktasında en önemli faktörlerden biridir.

Liderlik yetkinlikleri birbirini tamamlayan bilgi, beceri ve tutum unsurlarının bir araya gelmesinden oluÅŸmakta ve bu yetkinlikler baÅŸarılı süreçler yöneten liderlerin kurumları için deÄŸer yaratan süreçler geliÅŸtirmelerini desteklemektedir.

 

Kazanımlar

  • Liderlik türleri ile ilgili farkındalık kazanmak,

  • Etkili iletiÅŸim ve empati becerisini geliÅŸtirmek,

  • DoÄŸru eleÅŸtiri ve geri bildirim kültürü edinmek,

  • Yetki devri ve delegasyon davranışı geliÅŸtirmek,

  • Müzakere ve çatışma yönetimi,

  • Zamanın efektif ve doÄŸru kullanılması davranışı geliÅŸtirmek,

  • Çözüm odaklı yaklaşımı geliÅŸtirilmesini saÄŸlamak,

  • Karar verme, planlama ve strateji geliÅŸtirme becerilerini geliÅŸtirmek,

  • Liderlik motivasyonunu yükseltmek.

bottom of page